17 år

Da var man kommet i en alder av 17 år. Og det første jeg klarer er å glemme mobilen min hos Tante Nina og Onkel Roy. -.- Der jeg spiste en herlig frokost, pakket opp pakker og lekte med Lotte før jeg skulle dra. Grunnen til at jeg dro tidlig var at jeg skulle i stallen med Vilde. Finnes vel ikke noe bedre å gjøre på bursdagen sin, enn å være med venner, å ri, ta bilder og kose seg på en kjempe fin tur 
 Veggen i salrommet
 Skjønne små kaniner 
Øverst til venstre: Tanten til Vilde på Balder. Nederst til venstre: Fetteren til Vilde på Balder, Vilde på Spirit bak og tanten til Vilde som går. Bilde til høyre: Vilde på Spirit

8 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken fin blogg du har! Lust att följa varann via Bloglovin? ;D

Sofia sa...

Vad bra! Följer dig med nu ;D <3

Josefin sa...

Jätte fin blogg! Älskar att rida :)

emma sa...

fina bilder!

Karin Pedersen | KarinFoto sa...

Hei! Flotte bilder du tar! Likte veldig godt bildene nedover her også.

Alhocfoto [FOTOBLOGG] sa...

åh, jättefina bilder. saknar verkligen sommaren, nu är det bara mörkt och riktigt mycket snö..

Beatrice Jakobsson (foto) sa...

s: helt klart! :)
fina bilder!

Celina sa...

nu må du begynne å blogge igjen helene! fy, du har ikke gjort det på a long time..

Legg inn en kommentar