Dyreparken i kristiansand

Jeg ble med Celina til dyreparken i Kristiansand. Det ble masse bilder og ta. Det var dyr overalt og jeg kunne ikke dy meg og ikke ta bilder av dem så masse bilder ble det. Tror jeg tok borti mot 600 bilder. Ble veldig fornøyd med mange av bildene.
Jeg trodde det bare ville være dyr som ikke er vanelige, men det var shetlandsponnyer der. Jeg tok haugehvis av bilde av dem. Awwwwe de var bare så søte.



Vannlilje.

Verdens største uglerase Umbro.

Det var ikke så lett og ta bilde av med det ble dette bilde av ulv da. Den var bare så nydelig

Awwe, se så søtt. jeg elsker tigre de er så søte, men de er verdens største katte dyr da, lit skummelt og bare være noen cm fra labben og munnen.

Så godt og klø seg der.

Ble litt morsom og mørke legge det litt.

Namm, namm gress.

Lemurer er bare så søte og rare.

Hmm, hva er dette?

Ikke se ned der står en paparatsi.

Haha, dette bilde ble litt morsom.

Har jeg grønne øyne?.....

.....Eller har jeg guleøyne?

Altids greit med en lur.

Shetlandsponny.

Klarte ikke og holde meg unna bare måtte ta noen bilder.

Vi tar et skritt og...

...så blir det høst.

Syntes dette bilde ble kjempe kult.

Sebra famillie.

Sebra i galopp.

Full fart fremmover.

Awwwwe, se så søtte de er.

Sebra portrett.

Se på meg!

Er jeg ikke flott?

Godt med bark. Lurer på om det smaker noe godt?

Lurer på hva som hadde skjedd om jeg putta en løveape og en løve sammen. Karnsje de hadde blit venner, man hvet jo aldir.

Løve som hopper for og ta mat, men...

...vi glapp takket, ops det var hvist vann under ersj.

Må jo vaske seg der også.

Se så vakker.

Hvis du spytter på kamra mitt ligger du dårlig ann.

Kengeru som sitter å spiser.

Gaupe som sitter å spiser.

Jeg tror jeg har finni min tiligre genrasjon. De er jo like langbeinte som meg.

Haha, det ser ut som den drikker sitt eget speilbilde.

3 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Åja helene her var en stor dose med utrolig vakre dyrebilder :) Du er dyktig!!!

Marit sa...

Å herregud, så fine bilder! Hvilket kamera bruker du?

Helene Trollerud sa...

Jeg bruker canon 350D :P

Legg inn en kommentar